Dwa dni, dwóch trenerów, dwa moduły tematyczne. Jedna cena, jedno szkolenie oraz wiele korzyści. „Dwa w jednym” – to nowa oferta szkoleń otwartych, która łączy zdobycie umiejętności i kompetencji „miękkich” i praktyczną wiedzą z dziedziny IT. Na początek szkolenia w zakresie zarządzania czasem, organizacji i efektywności pracy, wspierane praktyczną znajomością programów komputerowych, z którymi mamy na co dzień do czynienia w pracy zawodowej: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Access itp. W najbliższym czasie proponujemy cztery szkolenia z cyklu „Dwa w jednym”, poświęcone zarządzaniu czasem swoim oraz pracowników, organizacji pracy handlowca, sztuce prezentacji handlowej oraz funkcjonowaniu profesjonalnego sekretariatu.
Szkolenie „Zarządzanie czasem własnym i zespołu” jest skierowane głownie do kadry kierowniczej. Pozwala zwiększyć efektywność swojej pracy oraz swoich pracowników, planować i ustalać priorytety, delegować zadania, radzić sobie z „pożeraczami czasu” z wykorzystaniem programów komputerowych.
Dwudniowe warsztaty „Sztuka prezentacji handlowej” skierowane są do osób zajmujących się sprzedażą. Nauczą jak kompleksowo przygotować się do profesjonalnej prezentacji handlowej, podnosząc w ten sposób skuteczność swoich wyników sprzedażowych. Podczas realizacji modułu komputerowego uczestnicy szkolenia dowiedzą się, sprawnie i fachowo przygotować prezentację multimedialną na komputerze. Dla handlowców również jest przeznaczone szkolenie „Organizacja pracy handlowca – kluczem do sukcesu”. Kursanci będą mogli poznać style pracy handlowców, zapoznać się z procesem wytyczania celów i priorytetów oraz zasadami efektywnego planowania dnia pracy. Będzie można także dowiedzieć się, jak do pracy w sprzedaży zaprząc popularne urządzenia mobilne.
Specjalne szkolenie kierujemy do „prawej ręki szefa”, czyli sekretarek, asystentek i asystentów, podczas którego uczestniczki i uczestnicy nauczą się profesjonalnego prowadzenia sekretariatu, organizowania swojego czasu i czasu pracy szefa, prowadzenia rozmów przez telefon, tworzenia i archiwizowania dokumentów i pism biurowych, biegłego posługiwania się popularnymi programami biurowymi.